نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
كینگزلی كومن؟!

كینگزلی كومن؟!

وقتی كینگزلی18 ساله قرارداد پنج ساله‌اش با باشگاه یوونتوس یوونتوس را امضاء كرد هوا مثل بسیاری از نقاط مختلف دنیا آفتابی و گرم بود. بال هجومی تیم B پاریسن‌ژرمن خیلی زودتر از آنی كه باید شایستگی‌هایش را به لوران بلان نشان داد و چند بازی برای تیم اصلی كافی بود كه استعدادیاب‌ها توجهشان به این بازیكن فرانسوی جلب شود.

 

او كه با 750 هزار یورو یوونتوسی شد در تابستان سال گذشته با قراردادی قرضی و دو ساله، 7 میلیون یورویی با امكان خرید به مونیخ رفت تا یكی برای بایرن بازی كند. در ابتدا بسیاری بر این باور بودند كه با توجه به عدم نیاز یووه و سود مالی مناسب و تجربه گرانبهایی كه كومن در آلمان كسب خواهد كرد، این انتقال را یكی از نمونه‌های سازنده و شاخص از این دست كرده است. وقتی در شب تیره آلیانس آره‌نا او یكی از گلزنان بازی شد در اوج فروپاشی‌هایمان در دل برای بازگشت او دندان تیز كردیم و با خودمان وعده جبران مافات با حضور كینگزلی كومن را می‌كردیم.

 

در آستانه آغاز دومین سال قرارداد قرضی كینگزلی كومن به نظر می‌رسد در تورین كسی دل‌ نگران او نیست و هوا آنقدرها نیز همانند روزهای پر امید نخست گرم و امیدوار كننده‌ای نیست. در چنین احوالی نخستین تیر تیزهوشانه از سوی كارل هاینس رومنیگه رئیس باشگاه بارین‌مونیخ در اظهارنظری كوتاه در قالب گفتگو با روزنامه تسایتونگ چاپ مونیخ برای شكار این بازیكن مستعد پرتاب شده است.

 

رومنیگه با یادآوری بند امكان خرید كینگزلی كومن و پرداخت 21 میلیون یورو جهت نهایی كردن این ترانسفر گفته است:

 

احتمال زیادی برای خرید كینگزلی كومن توسط بایرن در پایان فصل وجود دارد. نباید فراموش كرد او در روزهایی كه آرین روبن مصدومیت به سر می‌برد بسیار كارگشا بود.

 

كومن كه در فصل گذشته در مجموع دیدارهای بایرن مونیخ در بوندس لیگا، جام حذفی و سایر دیدارهای این تیم 36 بار به میدان رفت، در مصاحبه‌های مختلفی كه در طول فصل گذشته داشت از بودن در بایرن ابراز رضایت می‌كرد و اكنون نیز با این اظهار نظر رومنیگه به نظر می‌رسد باید او (حداقل تا الان) از یووه دورتر دانست. شاید او را بتوان انتخابی خوب و فروشی با بهره‌های فراوان اقتصادی برای باشگاه یوونتوس دانست.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: